Letéti készletkezelés
Letéti készlet kezelése
A Készletem rendszerében külön tartjuk nyilván a bizományba kapott árukészletet és az ezekkel való elszámolást. A bizományba kapott árucikkeket nem egyszerűen bevételezni kell, hanem letéti bevételezést kell csinálni a kapott szállítólevél alapján, amiről a rendszer letéti bevételezési bizonylatot készít. A termékek készletre kerülnek, eladhatóak.
A szállítóval megállapodott elszámolási időszak lejártakor, például hetente vagy havonta, a letéti elszámolás funkció segítségével a számlán vagy pénztárgépen keresztül történt eladásokról elszámolási bizonylatot tudsz készíteni, mely a bizományba adóval való elszámolás alapja. Az így elszámolt készlet lekerül a letéti bevételezési készletről is, már csak a maradékkal kell elszámolni a szállító felé. A letéti elszámolás pdf dokumentumban készül el, melyet emailen el tudsz küldeni partnerednek. Ha a bizományba adó is használja a Készletem rendszert, akkor ő üzenetben a rendszeren belül megkapja az elszámolást, amelyről egy gombnyomással számlát tud készíteni.