Automatikus bevételezés bejövő számla alapján

Bevételezés a NAV-nál nyilvántartott adatok alapján

Amennyiben a bejövő számla már ki lett állítva magyar adószámmal, a NAV rendszeréből lehívható a szállítói számla. A Készletem automatikus bevételezés funkciója felkínálja a számlán lévő termék megnevezés és beszerzési ár adatokat bevételezés céljára, így, amennyiben már szerepel a termék az árutörzsben , akkor a rendszer kikeresi a terméket az árutörzsből és neked csak el kell fogadnod az adott tételt. Ha a szállított mennyiség megegyezik a számlán lévővel, akkor nem kell új adatot felvinned, ha nem akkor csak a mennyiséget kell átírnod. Ha a termék más néven szerepel a te árutörzsedben, akkor a bevételezéskor kiválasztod az árutörzsből az adott terméket és a szállító számláján lévő darabszám és beszerzési ár erre a termékre lesz rögzítve. Ez a funkció az L díjcsomagban érhető el.

Az árutörzsben nem szereplő termék esetén a termék adatait először az árutörzsbe kell felvinned.

Abban az esetben, ha szállítólevél alapján történik a bevételezés, egyedi fejlesztésre lesz szükség ahhoz, hogy a szállítólevél adattartalmát a Készletembe be tudjuk olvasni, tekintve, hogy a szállítólevelek még nem standard formában készülnek. Ehhez kérj tőlünk egyedi ajánlatot!

Nincs szükség külön fejlesztésre, ha partnered is a Készletem rendszert használja. Ebben az esetben a partnered által kiállított szállítólevelet és számlát üzenetben a Készletem rendszeren belül azonnal megkapod, ami alapján egy gombnyomással bevételezhetsz.

Előző

Következő